3.3.2012

Sydämeni on villi levoton, räjäytät mun pään, aina kun sut nään! - Robin

Mun lempilakanat, mulla on näitä kahdet! :DD

Ihanin ystävänpäiväkortti ikinä! Kiitos Tupsarii! ♥ Ryöstän sun askartelutaidot! ;)
Sori ei kauheesti ollut nyt kuvia (ja noikin vanhoja), mut selittelen nyt tässä merkinnässä vähän kaikkee.

Yhteishakuhan nyt tässä on käynnissä, mutten vieläkään tiedä minne haen! Pieni paniikki iskee päälle, koska pääsen kaikkiin muihin Espoon lukioihin paitsi siihen mihin tahtoisin kun ei keskiarvo riitä. ♥♥ Ei ärsytä ei!

Mulla oli siis taas tää viikko koulua ja oli sairaan rentoa. Mentiin melkeen joka päivä koulun kautta Helsinkiin esim. Sanomatalolle ja eduskuntaan ja mukavaa vaihteluahan se oli. Perjantaina oli viel urheilupäivä jolloin oli spinningia ja jenkkifudista ja molemmat musta sairaan kivoja! Kävin tutustumasa myös Kallion lukioon, tosi siisti paikka!

Eilen oltiin Milman kanssa kattomassa Matka salaiseen saareen, se oli ihanan random (koko sali täynnä kuudesluokkalaisia pikkupoikia!) ja pitihän mun Joshin näyttelijäntaidot tsekata ennen Nälkäpeliä. Sopii mun mielestä Peetaks täydellisesti! Eilen ku käveltiin Kampissa niin varmaan 10 tyyppiä täysin syyttä hymyili meille. Tarkistettiin vielä peilistä, ettei meissä oo jotain vikaa ja ihan normaali meikeissä + vaatteissa oltiin liikellä, mutta hyvä mielihän siitä vaan tuli! (: Ens viikonloppuna oon menossa sählään kaikkeen Nälkäpelimäistä monen muun kanssa Jululle ja kohta onkin jo ensi-ilta. Huijuijui! ::D

Tänään Charlotte on tulossa yöks ja mennään kattomaan Star Wars, hahha! :D Kuvia siis tästäkin päivästä varmaan tiedossa, joten näkemiin ja nauttikaa auringosta! (:

2 kommenttia:

  1. Anteeks ♥ En voinu lähettää korttia. >: Ihania kuvia ja ensviikonloppuna Nälkäpeliä työstämään!

    VastaaPoista
  2. Ei haitttaaa! (: En mäkään lähettänyt... kellekkään... oon kamala! D: Kiitti ja jeep! ::D

    VastaaPoista