19.1.2012

2011

 




mun sänky riparilla... hello kitty always and forever










(KUVAAJINA mun lisäksi Charlotte ja Milma)
Kattelin nyt 2011 vuoden kuvia ja ajattelin laittaa kivoja tännekin! Osa kuvattu perunalla joten älkää piitatko laadusta... :D Tuli kyllä kesää ikävä ja muutenkin vuotta 2011, vaikkei se mitenkään erityinen ollutkaan, taisi se olla mun elämän paras vuosi! Toivottavasti tästä tulee vielä parempi!

Pakko vielä tästä valittaa, että mun vuosi on alkanut aika surkeasti. Oon sairastellut jatkuvasti, ollut tosi väsynyt ja stressaantunut ja into opiskeluun on nyt loppunut täysin. En tiiä mitä kävi, mutta mua ei oo koskaan kiinnostanut koulu vähempää ja tää ei nyt välttämättä oo se paras ajankohta.. No, nyt alkaa jo näyttää vähän paremmalta ja jaksoin tänään tehdä ekaa kertaa koko vuonna läksyt oikeesti ja lukea vähän ruotsiakin! Koe huomenna, parasta mennä hyvin. :D

Eipä mulla muuta tältä erää, toivottavasti teillä oli hyvä päivä! (:

ps. LUCKY YOU

2 kommenttia: