1.12.2011

Protect the skin you're in.

Hei palleroiset! (:

En ole taas vähään aikaan kirjoittanut. Oon sairastellut taas kamalasti, enkä tykkää yhtään. Jatkuva flunssa ja nyt todettu korvatulehdus ei ole kivoja, antibiooteista tulee huono olo ja joudun syömään viitisen pilleriä päivässä ("hengitys"-, särky- ja ne antibioottilääkkeet) + nyt pitäisi aloittaa maitohappobakteerin popsiminen. Enkä tykkää pillereistä yhtään, kammoksun niitä aagghhhhh.

Koulussa menee ihan okei. Tällä viikolla oli matikankoe, joka onnistu masentamaan mut täysin. Se meni aivan säälittävän surkeasti ja nyt inhottaa, no minkäs sille enää voi. Ope vain kettuili mulle ennen koetta, ei kutsunut koetta edeltävälle tukiopetustunnille (vaikka tukiopetusta oon tässä koko syksyn pyytänyt) ja tulos on sitten tämä. Toivottavasti se kamala kääkkä on nyt tyytyväinen itseensä, pah! Muut kokeet on mennyt mun mielestä hyvin ja oon ilonen, että oon jaksanut panostaa ainakin mun mittakaavalla tarpeeksi!
Tää pimeys on alkanut ahdistaa todella, joka aamu kun herään on pimeetä ja aina kun tuun koulusta on jo hämärää. Lumi todellakin auttais asiaa enemmän kuin tarpeeksi. En tykkää pimeästä ja kylmästä, lumi tois joulutunnelmaa ja valoa ja muutenkin hyvää mieltä. Pimeä ei oo ollenkaan kivaa, ei tee mieli tehdä mitään. Ei edes lähteä kävelylle kaverin kanssa tai jäädä illalla shoppailemaan, tulee jotenkin inhottava olo kun on niin pimeää ja kylmää... Missä se lumi on? ):

Tästä on nyt tulossa hirveä valitusmerkintä ja joku ulkopuolinen voisi luulla, että mulla menee huonosti tai jotain. Ei mee. Näiden inhottavien päivien lomaan on mahtunut muutamia ihania hetkiä ja etenkin edellinen viikonloppu oli ihana! Kävin ekaa kertaa Mialla kylässä. Vaikka matka niille oli pitkä, oli se sen arvoinen! Näin myös Even, Bellan ja Milenan pitkästä aikaa, koska nekin oli siellä kyläilemässä, oli tosi ihana nähdä pitkästä aikaa ja mulla ainakin oli kivaa. Kuvailtiin, juteltiin, dubattiin gleeta, tehtiin pizzaa ja sen semmoista. (: Tossa muutamia kuvia (ei tee oikeutta, blogger teki jotain laadulle + muokkasin vain pikaisesti!)





Eikä tässä vielä kaikki hauska; Ensi viikonloppuna mulla on tiedossa pikkujoulut Tupsarilla, jonne on taas tulossa tosi tärkeitä ihmisiä Tupsin lisäksi. En oikein osaa ilmaistä, miten kiitollinen mun kavereista olen! Toivon, että ne ymmärtää itekkin, etten olisi tässä ilman niitä. Oon oppinut, ettei kaverit ole itsestäänselvyys, vaikka mulla niitä koko elämäni ajan on enemmän tai vähemmän ollut. Joskus vaan tuntuu, etten osaa ilmaista sitä oikein? Ootte rakkaita kaikki! (:

Tulipas pirteämpi olo, kun sai vähän ajatuksia purettua, vaikkei oikein kirjoitus muuten sujukkaan (tuntuu johtuvan noista lääkkeistä, ken tietää :D). Mutta toivottavasti teillä menee hyvin. Muistkaa, että pienetkin hyvät hetket ovat hyviä ja huonoja taas ei kannata jäädä murehtimaan. Viettäkää aikaa ystävien ja/tai perheen kanssa ja fiilistelkää tulevaa joulua. Älkää antako pimeyden lannistaa ja pitäkää huolta itsestänne! (:

2 kommenttia:

  1. KAUNIIT KÄRKITOSSUT, omistan omani, ja ne ovat tappovälineet. ojj. ihania kuvia kuitenkin ♥ missaan nyt sitten ne pikkujoulutkin ja MULLAKIN OLI _MATIKANKOE_, se meni surkeasti. vihaan murtolukuja. mullaki on on ollu flunssaa. >w< en voi enää laulaa, koska ääni menee ihan kokonaan ja pitäis ehtiä tänään synttäreillekkin ..

    VastaaPoista
  2. Hehee, niin on! Bellan omat nuo. :) Oon itekki kokeillu kärkkäreitä ja aagghhh sitä tuskaa! D: Kiitos! (:

    Ainakin joku muukin ymmärtää matikan vaikeutta, en mäkään murtoluvuista tykkää enkä tykännyt. D: Mulla oli avaruusgeometrian koe, eikä sekään ollut kauheen kivaa. Toivottavasti oot nyt terveenä, mäkään en niin hyvin oo voinut laulaa kun ääni menee heti. ):

    Toivottavasti syndeillä oli kivaa ja kiva kun kommentoit! :D

    VastaaPoista