15.12.2011

Piilosilla



Hei taas! (:
Kuvat on itsekkäästi nyt vain ja ainoastaan musta (tosin tää on mun blogi? :D), koska ei ollut juuri muuta kuvattavaa. Itselaukaisimella leikittyäni sain aikaseksi tuon keskimmäisen kuvan. Sillä on elämääkin syvempi merkitys: Tulkitkaa miten tykkäätte!

Ja öö kuulumisia? No oon kerrankin saavuttanut vähän joulumieltä. Täällä ei oo milliäkään lunta, mikä masentaa mua enemmän kuin laki sallii. Ihan hirveää jos tulee musta joulu! Onneksi illalla on kuitenkin niin pimeää, ettei lunta edes näkyisi ja ihanat jouluvalot koristaa huonetta kuin tulikärpäset! Niiden ja muutaman muunkin tekijän avulla olen päässyt ainakin vähän joulutunnelmaan. Koulussa mulla ei oo enää mitään kokeita - onneksi! Tänäänkin oli ensin kaksi tuntia yyhoota (yhteiskuntaoppi), jolloin tehtiin vaan jutain Varjovaali-mainoksia. Sitten kaksi tuntia paritanssia liikassa ja lopuksi tunti äikkää, eli ei mikään paha päivä! (:

Ainiin! Koska olin äärimmäisen kyllästynyt, perustin tämän. Sinne ajattelin kirjoitella tota Hiutaleita-tarinaani. Voin keille kertoa kuitenkin sen, ettei minulla ole juonesta vielä aavistustakaan... En teidä vielä mitään päähenkilöstä tai muustakaan, mutta ehkäpä häneen tutustun. Ekaa kertaa en myöskään suunnittele juonta valmiiksi, jotenkin jännempää elää kaikki yhtä yllätyksellisenä kun Colin nyt tossa... Ja nyt kaikki miettii, että mitä ihmettä se siellä selittää, mutta mulle kirjoittaminen on aika iso asia. :-----D Voisin joskus tehdä siitä merkinnän, saa nähdä vain kiinnostaisiko ketään oudoimmat inspiraationlähteet ja hahmojen syventäminen? 8)

Oon taas innostunut hirveesti lukemisesta. Toi Kultainen kompassi on ollut aivan ihana, en voi uskoa todellakaan etten oo lukenut sitä aiemmin! Rakastan kirjoitustyyliä, päähenkilöä, juonta, Pantalaimoa ja koko kirjaa niin paljon, että pakko ostaa varmaan omaksi kun tuo nyt sattuu olemaan kirjaston yksilö. Mielettömän inspiroiva kirja muutenkin... Aagh alko heti tehdä mieli lukemaan! (: Muistan kun väitin kivenkovaa, että olen lukenut _kaikki_ hyvät fantasiakirjat maan päältä. Olin harvinaisen väärässä. Ehdottomasti yksi kivoimmista kirjoista, mitä olen lukenut! (: Fantasiakirjat on ihania - niiden avulla pääsee niin hyvin pakoon arkea ja joskus vähän turhankin tylsää elämää.

Tulipas romaanipostaus! No toivottavasti ei ainakaan haittaa. (: Kommentit ois tosi ihania ja kaikki tuolla blogin sivussa olevat kaverini -> kirjoittakaa tekin omia blogejanne! Tahdon kuulla teistä taas! :)

Au revoir ja hyvää joulunodotusta!

3 kommenttia:

  1. Toka kuva on kiva! (: Ja jännä idea tarinablogi. :----)

    VastaaPoista
  2. ihania noi kuvat <3 Haluutko laittaa munkin blogin tonne sivulle? :D (eisiisoomitenkäänpakkoettäeisilleeen...)

    VastaaPoista
  3. Mia// Kiitti! :) :D
    Iida// Kiitos! (: Yritin viimeksi koneella ollessani tota sun blogia tonne laittaa, mutta kokoajan tuli virheilmotus! :( Eli yritän uudelleen huomenna, mutta olen siis laittamassa sitä tonne listaan, no worries! (':

    VastaaPoista