21.12.2011









Jee, enää huomenna puurojuhla ja sitten joululomalle! En malta oottaa jouluaattoa, tunnelmaa, aaron kanssa fiilistelyä, lahjoja ja kaikkea muuta ihanaa mitä jouluun kuuluu. (:

Uskomatonta miten nopeesti tää syksy on mennyt. Ihan kuin se olisi ollut vain vähän tavallista pidempi uni! Jotenkin jännää ajatella, että enää kevätlukukausi ja sitten peruskoulu ohi... Pelottavaa ja samlla jotenkin ihanaa, vaikka lukio tuskin on mitään ruusuilla tanssimista. (:

Ainiin, yöllä/aamulla satoi lunta! Oon tosi ilonen, vaikka kaiken järjen mukaan toi tulee sulamaan... Olin myös kävelyllä ja kuuntelin joulubiisejä samalla, oli ihana kuulla lumen narskuminen ja hengittää kerrankin raikasta pakkasilmaa. Tapasin yhden mummelin, jonka oon nähnyt varmaan kolme kertaa aikasemmin ja aina puhunut sille, mutta se ei koskaan muista mua! Sillä on aina semmonen tosi sulonen koira mukana, joka on kuulemma hoidossa ja tää mummeli toivotti mulle hyvät joulut ja tulin tosi hyvälle tuulelle. (: Näin myös tähdenlennon ja aloin suunnilleen haukkomaan henkeäni siellä yksinäni pakkasessa. Se oli supercool! :------D

Eipä muuta, hauskaa joululomaa kaikki! (---------: ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti