5.12.2011

It's good to be a little different.











Wohoo, mulla on nyt pieni loma meneillään. Tehdään lauantaina tää maanantai sisään ja huomenna on itsenäisyyspäivä joten kerrankin saa nauttia pitkästä viikonlopusta. Tähän asti tää on ainakin mennyt tosi hyvin. (:

Viikonloppuna olin viettämässä pikkujouluja kavereiden kanssa. Mukana olivat Muffini, Tupsari, Eve, Iida ja minä ja pikkujoulut järjestettiin Tupsarin luona. Itse oli Iidan kanssa Tupsarilla kaksi yötä, mutta Eve ja Muffini tulivat vasta lauantaiaamuna. Oli ihan mielettömän kivaa ja pääsin kunnolla vasta nyt joulutuulelle. Leivottiin pipareita, kuvattiin, syötiin, katsottiin Grinch, kuunneltiin joulumusaa, leikittiin Tupsarin koirien kanssa, juteltiin ja tehtiin kaikkea muutakin hauskaa. Kiitti kaikille! (:

Mulla on nyt taas tosi paljon ideoita ja intoa bloggaamiseen, joten kirjoittelen varmaan enemmänkin lähiaikoina! Kommentoida kuitenkin saa, koska kommentit on hirmu kivoja! (:

3 kommenttia:

  1. Oi, vähänkö paljon pipareita! :D Epistä, ens kerralla tuun mukaan. Ja sori, ei nyt pysty antaan syvällisempää kommenttia. :----o

    VastaaPoista
  2. (Kännykäl oon niin siks anonymi :D)

    Mut kiitti sullekin kommentista! x) Noit tais olla viel enemmänkin, ainakin pellillinen vielä! :D Mut syötiinkin niitä ahkerasti... Ja ens kerralla sit tuutkin! :D - Emmy

    VastaaPoista
  3. mua ärsyttää, kun mä en koskaan pääse! :-D olen niin katellinen ja ärsyyntynyt, kun en koskaan pääse minnekkään vain siksi, että olen vauva. teillä näytti olevan kivaa! :-) en koskaan saa blogata mitään hauskaa. ;_; ei oo mulla nyt intoa blogata~ angst x)

    VastaaPoista