22.11.2011

Christmas presents for everyone!

Multa on nyt pariin otteeseen kysytty, mitä toivon joululahjaksi. Oikeastaan tää paljastu tosi vaikeeksi kysymykseksi, koska tajusin ettei mulla ole hajuakaan! Ja koska oon _taas_ kipeenä eikä oo oikeastaan mitään muutakaan tekemistä, niin aion nyt tehdä taas joulumerkinnän.

 Eli kuten ootte varmaan saanut huomata... Oon ihan tajuton joulufriikki. Rakastan joulua aivan älyttömästi, etenkin sitä tunnelmaa, tuoksuja, joulukoristeita, lahjoja ja lunta. Jouluaattona oon kuin eri ihminen ja tuntuu kuin oisin ihan pieni taas, joulun taikaa? :D Ihmiset hermostuu muhun helposti just tän joulujutun takia, mutta mulla oon perinyt mun suvulta semmosen jutun, että yksinkertasesti innostun kaikesta enemmän kuin normaalit ihmiset yleensä, enkä tosissani voi sille mitään. En malta nytkään odottaa jouliua ja kiroon noi pilvet jotka ei tiputa sitä lunta tännekin, eilenkin sato vaan vettä. Aagh! D---:

Oon nyt koko päivän yrittänyt miettiä, mitä toivon joululahjaksi, enkä todellakaan tiiä. Tuntuu vähän, että mulla on kaikki! Järkkäri, paljon vaatteita, tietokone ja niin edelleen. Ja rahaa ei voi laittaa pakettiin, hankalaa. Mutta nyt kun asiaa vähän miettii.... tulee mieleen sittenkin pari. Eli joululahjalista tulee tässä (ei järjestyksessä!):
 
Polaroid-kamera, semmonen vanhanaikanen!
Tommy girl -hajuvesiIhania paitoja, villasukkia, lapasia, villatakkeja ja yhen topin, jonka linkki on mun omalla koneella enkä sitä nyt tähän hätään löydä
Rahaa BED HEAD: SMALL TALK, 3-in-1 Thickifier, Energizer, Stylizer
Uus kylpytakki :D 
Matka ensi jouluksi Disneylandiin (ei tuu tapahtuu)
 Koruja!
 Kirjoja


No siinä ne taisikin sitten olla. En millään malttais oottaa joulua, mutta minkäs teen... Vielä on aikaa! (: Eipä mulla taaskaan muuta, heippa~


2 kommenttia:

  1. ihana merkintä! ^^ tekstejäsi on kiva kommata ja lukea. nää on niin pirteitä, ko ulkona on synkkää ♥

    VastaaPoista
  2. hihii, kiitti x) haha, kiva kun tykkäät :D kirjota säkin sun blogia >)

    VastaaPoista