18.10.2011

you can fix your nose if he says so

kathy! :)


Taas tämmönen vanhakuvaspämmikasa. Oon ollut lähiaikoina ihan jäätävän väsynyt vaik syysloma meni jo ja oon tetissä. Oikeestaan se tet taitaa olla ne syy. Ne lapset uuvuttaa mut!

Alakoulun UKK tettiläiseltä:

"Kuka sä oot?"
"Ootko sä jäänyt luokalle?"
"Et taida olla sijainen?"
"Onks kouluruoka pahaa?"


Oon siellä etsinyt muunmuassa jäätävän isosta kirjastosta jotain random kirjoja, auttanut pikkusia, syönyt oikeesti hyvää ruokaa (paljon nam.), kökkiny luokan edessä akwardina, jakanu jotain lappusia ja vihkoja ja sellasta. Muuten ihan kiva paikka sinänsä mut en jaksaisi ihan kahta viikkoa olla siellä... No ei voi enää mitään. Ekaa kertaa kuukausiin kaupaan omaan kouluun. :D

Eipä mulla muuta! (pitää saa kommentoida :---------)

4 kommenttia:

  1. Voisitko muuten lähettää noita kuvia, joita napsittiin vielä vikana päivänä? Eat me sun muut. Kiitos!
    Niin, ja kivoja kuvia. :)) (kathy???)

    VastaaPoista
  2. mia moi :3 mie oon kathy, hiihii. ää. ihana blogi teksti ja tälleen. mulla on joku hirvee himo kommataj näitä ..

    VastaaPoista
  3. mia// juu voin! mut mihin ;o? ja kiitti, sannihan se :---D
    kathyy// kiitoss :--D haha kommentoi ihmeessä

    VastaaPoista
  4. noo ihan sama, laita vaik mun sähköpostiin tai meseen tai fb:ssä... :D

    VastaaPoista