25.10.2011

frappuccino




Oon ollut _taas_ kipeenä. Oon sit tosi hehkee noissa kuvissa ihanissa yöpuvuissa + ilman meikkiä + jäätävän lyhyet yöunet. (----:

En tiiä ollenkaan lukeeko tätä blogia yhtään kukaan, mut jos joku ihmettelee et täällä ei oo ollenkaan asukuvia tai ostoksia, niin syy on siinä etten oo yksinkertasesti pukenut mitään kivaa päälleni tai ehtinyt kaupoille. Siellä mun tet-paikassa pitäis olla semmoset vaatteet et jaksan seistä viis kertaa päivässä 15-30 min ulkona ja tuol on ihan jäätävän kylmä + muutenkin toimivat ja semmoset arkivaatteet eli varsin tylsiä vaatteita oon päälleni joutunut pukemaan. .__. + Oon ollut kipeenä enkä nyt kotona hirveesti laittaudu saati sairaana shoppaile joten näin.. Huomenna sit takas töihinn... jee? :D

Ei mulle muuta, heihei~ ;)

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. IHANAIHANAIHANAA ♥ mie alan lukemaan tätä ihan varmasti jee, oikeesti ;3 miekin oon kipeenä. mekipeät.com. oujee. >_<

    + GLITTERMUUMIT ON VARMASTI ASIALLA :oo

    VastaaPoista
  3. hehee jee :---D hoho, onneks en oo enää kipeenä x) (toivottavasti et säkään)

    niin taitaa olla ;oo !

    VastaaPoista