14.10.2011

Oh Bambi, I cried so hard when those hunters shot your mommy.

Drink me.
Tuntuu tosi tyhmältä kirjoittaa kaksi blogimerkintää päivässä. Mutta niin minä teen, koska tekee mieli kirjoittaa.

Olen nyt siis vaarilassa (suom. vaarini luona) viettämässä ratkiriemukasta syyslomaa. Mielestäni tässä syyslomassa ei ole tavallaan mitään järkeä. Kuka kutsuu kahden päivän vapaata syyslomaksi? Minulle tämä on lähinnä tuplaviikonloppu tai jotain sen suuntaista. No, en aio valittaa. Viime viikolla oli semmoinen koerumba ettei rajaa ja nyt se on viimein ohi. Seuraavaksi kahdeksi viikoksi oon menossa TET:tiin pikkuveljen alakouluun, eli kokeita eikä läksyjä oo tulossa pitkään aikaan! yeah~

Tuntuu oudolta olla tekemättä mitään. Olen varmaan viimeiset kuusi viikonloppua ollut kavereilla yötä, lähinnä valokuvaamassa. Mulla oli myös konfirmaatio suunnilleen kuukausi sitten. Nyt kun olisi viimein aikaa tehdä _mitä tahansa_, istun kotona dataamassa! Ainakin on ollut aikaa laulaa ja kirjoittaa...

Kokeilin tossa kolme viikkoa sitten uraani irvikissana. 
VOI EI .__. (c: älä pelkää pimeää)
Onko muuten joku nähnyt Älä pelkää pimeää (2010) -leffan? Kävin kattomassa sen kaks viikkoa sitten ja aivan ihana leffa oli minun mielestäni. :D Ihana musiikki, tunnelma ja juoni ja Bailee, joka elokuvassa pääosaa näyttelee, on mielettömän hyvä näyttelijä varsinkin ton ikäiseksi. Eikä ees ollut mulle liian pelottava, vaikka pari kertaa pahasti säikähdinkin. ;) Mutta suosittelen kaikille.

Harmi kun järkkäri tuppasi unohtumaan. .__. No ei voi mitään, tällaiseksi tämä blogimerkintä nyt jäi. Ehkä parannan tapani ensi kerralla.

emmy

2 kommenttia:

  1. mäki haluun nähä ton lehvan :oo en oo nähy.

    VastaaPoista
  2. kantsiii katsoa! ;) se oli ihana! (paitsi puolet leffasta pidin korvat ja silmät kii...)

    VastaaPoista