27.10.2011

Mutta sitten hän ajatteli: Enhän minä edes tiedä kuka olen.

esimerkki mun järkyttävän tylsistä vaatteista :----) en ikin mee töihin jos siel ei voi käyttää mitä tahtoo D----: !
jee leikin hiuksilla!

Toi otsikko on Eksyneestä sankarista, vähän ideat hukassa ja näin. (------: En oo hirveesti kuvaillut viime aikoina ja unohdin kuvata salamalla suurimman osan (ja noit ei oo toki vaan neljä), joten laatu on mitä on...

Huomenna on vika TET-päivä! En vois olla iloisempi. Voisin bilettää koko viikonlopun sen kunniaksi, mut taitaa jäädä koneella dataamiseksi... Jos saisi vaan shoppailuseuraa. :D Ens viikonloppuna oon menossa äidin kanssa Viroon shoppailee ja huomasin just että mulla ei juuri ole rahaa. .__. No, ei voi mitään, onneksi kohta saan kuukausirahan. ^^ Onko jollain jotain suositeltavaa shoppailukohdetta Virossa? :---D (ollaan siellä yötä)

Toi lonelyplanetin London-kirja (tossa kuvassa) on joku random jonka äiti osti mulle. Oon siis menossa joululomalla Lontooseen, enkä malta millään odottaa... Oon aina halunnut käydä siellä! (:

Eikä mulla taaskaan muuta tältä erää, heihei, näkemiin!

1 kommentti:

  1. Oi Emmy, sä linkkasit mun blogin! Kiitos <3

    Viron shoppailukohteita en tiedä, mutta Lontoon sitäkin paremmin. Kysy sitten jos tahdot tietää, mulla on paljon suosituksia! :D

    VastaaPoista