14.10.2011

Ja niin kaikki kolme muskettisoturia lähtivät matkaan, tietämättä lainkaan mikä heitä odotti.

Heissan! ;)

Tämä taitaa nyt sitten olla jo kuudes (vaiko jo seitsemäs?) yritys kirjoittaa blogia. Aina tyssää joko blogin nimeen, ulkoasuun, aiempaan sisältöön tai laiskuuteen. Ehkä mä jaksaisin kirjottaa vähän aktiivisemmin tällä kertaa? :)

Pitäisikö blogia aloittaessa esitellä itsensä? Ehkä. No voisin sanoa sen verran, että olen Emmy. Se on oikeastaan lempinimi Emiliasta, mutta usko pois, jos huudat kadulla "Emmy" tunnistan sen huomattavasti paremmin kuin oikean nimeni. Tällä hetkellä olen yhdeksännellä luokalla, eikä mulla oikeastaan ole kunnon harrastuksia. Käyn silloin tällöin partiossa, välillä piipahdan laulutunneilla ja kotona kirjoittelen tarinoita omaksi ilokseni. Tykkään myös tosi paljon valokuvaamisesta ja lukemisesta. Musiikkimakuni, kirjamakuni, lemppariruokani ja muut sen sellaiset varmaan selviävät vielä joskus tätä blogia lukiessa.

Olen tosi huono aiheessa pysymisessä, mutta ajattelin laittaa tänne blogiin vähän kaikenlaisia merkintöjä: omia pohdintojani, kuvia, kirjavinkkejä, asukokonaisuuksia, ostoksia ja muita kuulumisia. Toivottavasti saan vielä joskus lukijoita, mutta olen oppinut ettei se käy ihan niin helposti. Jos joskus saan ulkomaisia lukijoita, niin voin vaihtaa kirjoituskieleni englanniksi. Kommentteja otan vastaan englanniksi, ruotsiksi, ranskaksi ja suomeksi. You can leave a comment in English, French or Swedish ;)

Ehkä tää riittää aloitukseksi? Heihei ja oot ihana jos luit tän! (ok oot muutenki ;D)

emmy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti